„W fotograficznym skrócie”

Czyli cykl poradników dla początkujących

10 SIERPIEń 2015, WARSAW, PL
Podsumowanie
Szeroki Kadr, projekt edukacyjny Nikon Polska, przygotował cykl poradników „W fotograficznym skrócie” dla wszystkich rozpoczynających swoją przygodę z fotografią. Cykl powstał we współpracy z Pawłem Dumą, a pierwszy materiał wideo pojawił się na kanale YouTube Nikon Polska 10 sierpnia br.

Szeroki Kadr jest serwisem edukacyjnym dla amatorów fotografii, który oferuje bogaty kurs fotografii online dla osób chcących dowiedzieć się, jak robić dobre zdjęcia. Cykl poradników „W fotograficznym skrócie” będzie zawierać wszystkie niezbędne wskazówki dla poczatkujących fotografów, m.in. na temat tego jak poruszać się po menu aparatu czy też jak szybko i sprawnie założyć obiektyw. Materiały wideo zostały nagrane we współpracy z Pawłem Dumą, fotografem związanym z Akademią Nikona od samego początku jej istnienia. „W fotograficznym skrócie” będzie składać się z dwunastu filmów. Dziesiątego i dwudziestego dnia każdego miesiąca na kanale YouTube Nikon Polska (www.youtube.com/NikonPolska) publikowane będą dwa krótkie materiały wideo z poradami. Pierwszy poradnik można oglądać już od 10 sierpnia br. (www.youtube.com/watch?v=cfnzunIaoKI).

Paweł Duma

Fotografią zajmuje się od 25 lat, popularyzacja tej dziedziny sztuki jest jego sposobem na życie. Pierwszy polski fotograf, który uzyskał certyfikat Digigraphie firmy Epson, ewangelista Wacoma, od 6 lat ekspert firmy Nikon. Jest współautorem książek „Kadruj z Głową” i „Radość Fotografowania”. Poza nauczaniem jest czynnym zawodowo fotografem i dziennikarzem. Współpracował z wieloma agencjami, studiami fotograficznymi oraz międzynarodowymi koncernami. Specjalizuje się w fotografii reportażowej i ilustracyjnej, posiada również szerokie doświadczenie w fotografii studyjnej.

Kontakty PR
O firmie Nikon Polska

NIKON działa od ponad 90 lat i należy obecnie do największych i najbardziej liczących się producentów sprzętu optoelektronicznego na świecie. Jest producentem najwyższej jakości aparatów fotograficznych, obiektywów NIKKOR, skanerów, sprzętu sportowego (m.in. lornetek, dalmierzy i lunet), mikroskopów oraz precyzyjnych urządzeń optycznych zarówno dla przemysłu, jak i użytkowników indywidualnych. NIKON jest światowym liderem w segmencie cyfrowych aparatów fotograficznych, produkując lustrzanki profesjonalne oraz amatorskie, zaawansowane aparaty kompaktowe z wymiennymi obiektywami Nikon 1, a także aparaty kompaktowe serii COOLPIX. Od ponad 50 lat w lustrzankach jednoobiektywowych firma stosuje mocowanie typu F, dzięki czemu jest jedynym producentem przez tak długi czas stosującym tradycyjne mocowanie obiektywów, których do stycznia 2014 r. wyprodukowała już osiemdziesiąt pięć milionów egzemplarzy. W Polsce firmę reprezentuje NIKON Polska Spółka z o.o., która rozpoczęła swoją działalność 3 listopada 2003 r. jako importer produktów fotograficznych. W Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 38B firma posiada również centrum serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Więcej informacji o firmie NIKON, jej działalności w Polsce i produktach dostępnych na naszym rynku można znaleźć na stronie www.nikon.pl

informacje prasowe